23 Augusti - Söndag

Godkväll !

Nu har jag kommit hem från Bellan. Eller ja, kom hem för en timma sedan. Snällaste Lollo  var fin och skjutsade hem mig på sin moppee. Dt tackar och niger vi för! Jag, Bellan, Lollo och Robin satt och spelade kort: kotten! Haha, dt var skit kul må jag säga. Jag och Bellan äger ju lätt, *blink blink*!

Jag har fixat en tillfällig header också. Satt bakom Lollo på moppen och tänkte "Snälla, bara den här moppe-resan går helt utan problem så fixar jag min blogg-design redan ikväll!", haha. Finfint gick dt ju och man måste ju hålla dt man lovar. Karma är ju någonting jag tror på..

Jag skriver igen imorgon. Just nu har jag en jävla huvudvärk, åskan kanske är på g? Sov så gött!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0