23 Augusti - Söndag

Godkväller people !

Greek har precis visats på tv och jag har precis ätit upp godiset från godisskålen. För att slänga lite ris på min rosiga tillvaro har jag börjat känna av min njure ordentligt idag. Tror nog att jag nu ska kolla på 'Privileged', sedan duscha och sen ta en kopp varm o'boy och en Voltaren. Måste också flytta tillbaka till mitt rum från kontoret också.. Jaja.

Mamma och jag åkte till Fittja idag för att köpa tapeter till köket. Jag fick ett snyggt block också, bra att ha till skolan you know. Dock ska jag köpa älskade Hello-kitty prylar så jag kan vara fab i skolan, haha. Efter den affären åkte vi vidare till Kungens Kurva, närmare bestämt till Skopunkten. Fick två par skitsnygga stövlar av mamma. Ett par utan klack med fodrat innehåll som jag kan ha på vintern och nu på hösten. Sen ett par med klack, ooh!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0