22 Augusti - Lördag

Hello babes!

Efter allt som hänt kände jag verkligen för en ny och fräsch start, även när dt gäller bloggen. Har redan haft två stycken, men dom vill jag helst bara glömma just nu. Dock är båda dokumenterade med en massa minnen, så jag vill inte gärna radera dem, även om jag tror att jag råkat göra dt med en.. Men men, dt är sånt som händer.

Anledningen till mitt smått konstiga namn (pillowss) var helt ärligt för att jag låg här i sängen och försökte komma på ett bra namn. Dt mesta var upptaget så jag försökte då lista ut något som jag älskar och värderar högt. Alla som verkligen känner mig vet att min kudde är något av dt viktigaste för mig (haha!) och därav namnet på denna blogg.

Designen ska fixas under helgen, så ni får ha tålamod. Imorgon kommer även en liten introduktion om mig, så kolla in då. Vi hörs!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

JIPPI! :D <3

2009-08-22 @ 10:12:37
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0