22 Augusti - Lördag

Hallå bloggen !

Sitter just nu hemma hos Bellan. Vi försöker få tag i Anton, haha. Hemlig anledning dock! Vi har ialla fall bara suttit och spelat kort och just nu värmer Bellan taccopaj. Jag är inte så sugen på att äta, för dt känns som att jag inte gjort något annat än ätit idag, hoho. Anyways, skulle bara säga att jag lever. Undra föresten om mina 'gamla' läsare hittar till min nya blogg? Länkade ju inte denna i min förra blogg, av den enkla anledningen att jag inte vill att vissa människor ska stalka mitt liv. Jaja, jag skriver när jag kommer hem.



Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, jag har hittat hit ;) <3

2009-08-22 @ 22:15:50
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0